18_02_08

Är ett tag sen jag bloggade nu men man kan inte ha tid med allt!  Har haft det fullt upp med Michelle. Plus med idag var att vi satt med Jerry och David inne på ica och snackade och jag fick Michelle som är så söt när hon blir sur, att rodna ganska så mycket. Vita sidenlakan?
 
Haha ja men jag måste faktiskt hålla med dig om "sidenlakans-åsikten". Just det,  Jerry var så jävla omogen när det kom in nåt handikappat mongo (förlåt) som hade världens afrokrull och ja. Då började han på att as flabba och jag och Michelle var den dom enda som fattade vad det var som var så kul. Han satt ju fan med ansiktet ner i jackan och lät som en liten gris. Nej nu ska jag allt ta och värma en bit paj, duscha och ringa Michelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0