13_02_08

Onsdag. Jag hatar verkligen den här dagen, jag hatar alla onsdagar för dom får mig att må dåligt. Dom är fan värre än ångest-söndagarna men dom slår inte söndagar. Imorgon taggar vi på att försöka riva ner hemkunskaps salen. Niklas lär väl få för sig att  skära ut någon stackares hjärta eftersom att det är alla hjärtans dag ska han och äta det levande sedan?

Ja något sådant kaotiskt kommer väl att hända imorgon. Har inga andra planer för kvällen än att byta mp3 batteri och göra te så jag sedan kan gå och sova och försöka hindra torsdagen att komma. Johan föreslog att jag skulle sova bort dagen. Vi får se.   Blåste omkring som en vante idag förresten tack vare typ ministormen bertil som jag har döpt den till, eftersom att det den egentligen inte var utsedd till riktig storm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0