11_02_08

Har inte skrivit så mycket i helgen men jag har varit hos Frida och kom hem nu kl 20:42. Igår så for jag och träffade henne vid tolv och var med henne till typ halv fyra när hon skulle fara och dansa. Så jag for vi hem och pluggade fysik då, vi hade bestämt att hon skulle höra av sig efter dansen och jag for dit då och sov över hos henne. Vi tände ljus och käkade godis, drack te och såg Novacine sedan ringde vi Josef och snackade med honom. Det blev även lite oc hysteri för mig och Frida har typ sett från avsnitt sjutton till tjugo plus att vi såg ett avsnitt av one tree hill.

Och idag så har vi gjort? Just det, vi gick ut och tog lite kort på varandra eftersom att det var så bra väder vilket var min ide att gå ut och göra det haha. Vi såg på mtv också don't stop the music och making a video. Vi har slappat mest hela helgen helt enkelt.

image6 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0