09_02_08

Har suttit nere i soffan och kollat på den svenska melodifestivalen och jag säger bara fyfan. Klarade bara av att se två st låtar sedan blev jag så jävla less och skämdes så jävla mycket så jag stängde bara av tv:n.

Jag menar som till exempel dom där tjejerna ifrån Varberg. Dom hade varken ett soft beat eller någon bra sångröst. Tackar vet jag http://youtube.com/watch?v=WDxr-eakI6U.

Fick iväg pappa intill stan efter lite tjat ialla fall och for inpå expert på Strömpilen och lämnade in min s500i på
lagning. Så nu är jag utan mobil har min gammla skit nokia som jag hade gammla sms på som var daterad juli, nollfem. Jag hatar ialla fall min nokia för att den har varken t9, kamera, dugliga tangenter, menyn är cp och den har inte ens en mp3 spelare. Vill helst av allt slänga den i golvet men jag gör inte det. Fyndade ialla fall följande på hm och kalset gick på sjuhundra spänn.

- Linne designed by chicks on speed 129 :-
- Brun stickad tröja 249 :-
- Kofta grön och svartrandig 249 :-
- Grått linne med tre knappar upptill 79 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0