05_02_08

Idag är det fetto tisdag när man ska äta semlor hela dagen och jag har skaffat mig en blogg. Så kan man väldigt enkelt samanfatta min dag. Just det jag skrev också ett nationellt prov idag som var läsförståelse delen i svenska och den var hur enkel som helst. När det var en halvtimme kvar satt jag typ och rullade pennan mellan fingrarna.

Efter skolan så satt jag och väntade på Michelle som hade kvarsittning och när vi skulle gå intill en av sidkorridorerna där niorna har sina skåp gissa vad som händer? Dom jävla brand dörrarna var låsta så vi typ började banka som besatta på fönsterutan och till slut så kom det någon lärare och öppnade dörren till slut så att vi kunde ta ut ytterkläderna ur skåpen sedan gick vi och väntade på bussen som gick 16.15 intill Umeå och vi pratade typ hela vägen in oavbrutet. Väl framme så insåg jag att var sen till frisören så jag fick lov att springa för andra gången denna dag. Nej nu ska jag göra något vettigare än att inviga min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0